Jak obniżyć koszty zarządzania magazynem?

Zintegrowana logistyka

Doświadczenie nauczyło nas, że efektywność logistyczna jest punktem wyjścia do określenia i lepszego zaspokojenia potrzeb każdego klienta.
W głównej siedzibie  Berardi Bullonerie, dzielącej się na dział techniczny, dział jakości, dział kanban i dział zakupów, wdrażany jest system wielomagazynowy zapewniający skuteczność, elastyczność i bliskość do klienta oraz rozległą sieć personalizowanych usług.

Pobieranie aplikacji

Odzyskaj swój czas!

Dzięki zintegrowanym usługom logistycznym możesz zminimalizować straty: oszczędzasz czas i zasoby wykorzystywane do zarządzania działalnością o niskiej wartości dodanej.

Korzyści dla Twojej działalności:

Doradztwo logistyczne

Identyfikowalność przepływu logistycznego

Szybkie zamówienia

Obniżenie kosztów łańcucha logistycznego

Personalizowane opakowanie

Zmniejszenie majątku obrotowego

Tnij koszty dzięki usłudze Kanban:

dostosowanej do potrzeb usłudze zintegrowanej logistyki

Abbatti i costi con i servizi Kanban di Berardi Bullonerie
Abbatti i costi con i servizi Kanban di Berardi Bullonerie

Nasz system Kanban jest systemem dostawy na czas (just in time) umożliwiającym outsourcing zarządzania elementami metalowymi i wszystkimi katalogowymi artykułami klasy C i przydzielenie cennych wewnętrznych zasobów ludzkich do czynności o wyższej wartości dodanej.
Klienci korzystający z naszego systemu Kanban otrzymują materiały bezpośrednio do supermarketów produkcyjnych lub na linie produkcyjne. Częstotliwość i liczba zamówień ustalane są na etapie projektowania usługi.

 

 

Doświadczenie działu Kanban firmy Berardi Bullonerie obejmujące ponad 200 indywidualnie dostosowanych planów logistycznych umożliwia nam wspieranie klienta podczas projektowania usług i oferowanie skutecznych personalizowanych rozwiązań mających na celu zmniejszenie strat i poprawę przepływów zaopatrzenia, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów i zasobów zaangażowanych w zarządzanie artykułami klasy C.

Zalety Kanban

Logistyka i Produkcja

  1. Zmniejszenie zgromadzonych zapasów
  2. Wyeliminowanie braków zapasów
  3. Mniejsza powierzchnia zajmowana przez magazyn
  4. Skrócenie czasu i zmniejszenie kosztów przemieszczania
  5. Większy porządek i czystość
  6. Zwolnienie wewnętrznych zasobów z zarządzania logistycznego
  7. Śledzenie wykorzystania zapasów i statystyki użycia

Dla działu zakupów

  1. Zmniejszenie liczby analiz zapotrzebowania
  2. Zmniejszenie liczby zapytań ofertowych
  3. Wyeliminowanie zamówień zakupowych
  4. Wyeliminowanie przypomnień
  5. Zwolnienie własnych zasobów z Zarządzania zakupami materiałów klasy C
  6. Mniejsza liczba dostawców
  7. Elektroniczny dokument transportowy: automatyczne ładowanie materiału przychodzącego i pobieranie zamówień
  8. bezpośrednie monitorowanie wykorzystania zewnętrznej produkcji 

KanbanUp:

prosty i rewolucyjny sposób na dostawę na czas

KanbanUp:la rivoluzione della semplicità per le forniture just-in-time
KanbanUp:la rivoluzione della semplicità per le forniture just-in-time

Aby jeszcze bardziej uprościć zaopatrywanie w artykuły klasy C, Berardi Bullonerie udostępnia nowe narzędzie monitorowania i kontroli systemów logistycznych wszystkim swoim klientom, którzy korzystają ze zintegrowanej logistyki: KanbanUp.

Co to takiego?
KanbanUp to łatwa w użyciu aplikacja na smartfony służąca do szybkiego przesyłania zamówień.

Korzyści KanbanUp

  1. wysyłanie zamówień ze smartfonu lub specjalnego portalu internetowego
  2. zmiana zamówień w czasie rzeczywistym
  3. możliwość samodzielnego wykrywania braków przez oddziały produkcyjne
  4. ograniczenie czasu realizacji zaopatrzenia i zmniejszenie ilości środków zamrożonych w magazynie
  5. kontrola stanu dostawy materiałów do uzupełnienia
  6. monitorowanie systemu logistycznego z dowolnego miejsca
  7. powiadomienia przez e-mail o zmianach statusu procesu dostawy
  8. bezpośredni kontakt z zespołem logistycznym
  9. informacje o kontenerach Kanban aktualizowane w czasie rzeczywistym i na odległość
  10. łatwe identyfikowanie artykułów nierotujących i nieprawidłowych rotacji
  11. śledzenie wykorzystania
  12. identyfikowalność ruchów każdego kontenera / działu / linii / stanowiska / operatora
  13. możliwość integracji danych we własnym systemie zarządzania

Dostawy i konserwacja

Informacje podane na etykiecie pomagają zaoszczędzić czas podczas rozmieszczania dostarczonego materiału. Poziom szczegółowości miejsca docelowego dla materiału jest bezprecedensowy.

  • Kontrola przepływu kontenerów „FiFo”
  • Rotacja kontenerów i dostosowanie do wykorzystania

Dzięki KanbanUp możesz robić to wszystko w czasie rzeczywistym!
Zaufaj doświadczeniu Berardi Bullonerie w zintegrowanej logistyce:  specjalny zespół i 11 siedzib w całych Włoszech są gotowe do zaoferowania klientom personalizowanych usług, opracowanych zgodnie z potrzebami ich firmy.

Przejdź do aplikacja internetowa

KanbanUp-Berardi-logo

Pobieranie aplikacji

Download

Pobierz ulotki informacyjne w formacie PDF:

Company-Profile-Berardi
Company Profile Berardi
Speciali-a-disegno-qualità-Berardi
Special custom parts and quality
Kanban Berardi
Kanban

Siedziba główna i magazyny


Berardi Bullonerie dystrybuuje swoje produkty klientom należącym do różnych sektorów i rozmieszczonym na terenie całego kraju, zapewniając im szybkie i skuteczne usługi zaopatrzeniowe.

System dystrybucyjny Berardi Bullonerie składa się z nowoczesnej siedziby zlokalizowanej w Castel Guelfo (Bolonia), w której mieszczą się główne działy (Kierownictwo, Administracja i finanse, Dział techniczny, Zakupy, Logistyka, Jakość, Systemy informatyczne), oraz rozległej sieci 12 magazynów rozmieszczonych na terenie całego kraju.

Magazyny 2.0

11 magazynów we Włoszech: Od Mediolanu po Bari, od Treviso po Casertę

W zarządzaniu tak złożoną i rozległą siecią organizacyjną pomaga specjalne oprogramowanie i sprzęt, które razem tworzą skuteczny wysoce technologiczny system obejmujący wszystkie magazyny.

Dlatego jesteśmy w stanie szybko spełnić szczególne życzenia nawet najbardziej wymagających klientów w zakresie personalizowanego etykietowania, udostępniania informacji w czasie rzeczywistym i zarządzania usługami Kanban i KanbanUp.

Klienci mogą liczyć na rozległą sieć oddziałów na terenie całych Włoch, rozmieszczonych w strategicznych miejscach, zapewniających natychmiastowe rozwiązania pilnych potrzeb i uniknięcie nieprzyjemnych konsekwencji przestojów..

Firma Berardi Bullonerie ma swoje oddziały w Lombardii w Mediolanie, w Wenecji Euganejskiej w Treviso i Padwie, w Emilii-Romanii w Reggio Emilia, Anzola Emilia i Rimini, w Toskanii w Altopascio, w Marche w Ankonie, w Lacjum we Frosinone, w Apulii w Bari i w Kampanii w Casercie. Wszystkie one zaopatrzone są w magazyny z tysiącami dostępnych artykułów..

Wszystkie wymienione magazyny są połączone w czasie rzeczywistym z centralnym półzautomatyzowanym magazynem o powierzchni ponad 10.000 m2, mieszczącym się w siedzibie w Castel Guelfo (BO) , dzięki specjalnemu technologicznemu systemowi zarządzającemu dostępnością towarów i szybką wysyłką ponad 50.000 artykułów gotowych do odbioru.

magazyny Berardi blisko Ciebie

Nasze referencje najlepszą gwarancją

Z ponad 400 aktywnych klientów firmy Berardi Bullonerie korzystających ze zintegrowanej logistyki warto wymienić

Wyślij zapytanie o informacje

Dowiedz się, jak Berardi Bullonerie może ulepszyć Twoją pracę.
Poproś o wycenę (bez zobowiązań) i rozwiązanie stworzone specjalnie dla Ciebie.

Wyślij zapytanie o informacje